Monday, September 8, 2008

korang cayer tak ???

salam guys,

baru jek tadik..email ni masuk lam inbox me...agaknyer korang cayer tak?
mana ntah dia dapat email me..konpius gak me...

ni me paste kan email tu..siap bagi no akaun tu...


assalamualaikum dan salam sejahtera kepada yang bukan beragama islam,
terlebih dahulu saya memohon maaf andai e-mel ini mengganggu ketenangan tuan/puan/ saudara/ saudari. bukan niat saya mengganggu. saya amat berharap andai kiranya tuan/puan/saudara/saudari dapat meluangkan sedikit waktu membaca e-mel ini.

3 bulan lepas saya kemalangan motorsikial dan saya mendapat m.c, dalam masa m.c saya memasuki dunia forex dengan harapan mengubah taraf hidup keluarga. akibat ketiadaan modal, saya meminjam dari beberapa pihak termasuk along. namun harapan saya musnah, saya gagal. kini saya diburu pihak-pihak tersebut. aduh perit sekali..niat membantu menaikkan taraf kehidupan rupanya menjadi mimpi paling ngeri dalam hidup saya. serentak dengan itu, saya diberhentikan pula kerja..akibat tak datan bekerja melebihi tempoh, nak datang kerja along tunggu. saya sekarang dalam keadaan yang amat tertekan. keselamatan anak, isteri dan keluarga..ditambah lagi dengan raya semakin hampir..saya amat tertekan, hutang pula semakin bertambah. sekarang saya sekeluarga di kampung, tapi lambat-laun diorang tahu juga. aduh!!apa nak buat.. saya rasa amat takut sekarang.
dikesempatan ini, saya meminta jasa baik tuan/puan/saudara/saudari sudilah kiranya menghulurkan sedikit bantuan untuk saya melunaskan hutang-piutang ini. bukan niat saya mengambil kesempatan sempena bulan mulia ini,menagih simpati dan mengambil jalan pintas jadi kaya..tapi saya amat tertekan dari segi kewangan sekarang. bantuan tuan/puan/saudara/saudari tak perlulah hingga ratusan..cukup sekadar yang difikirkan layak. sekurang-kurangnya dapat meringan sedikit beban yang ditanggung sekarang. bantuan banyak atau sedikit, amat besar maknanya bagi saya yang kian tersepit dan saya dahulukan ucapan terima kasih dan semoga semakin mudahlah rezeki tuan/puan/sudara/saudari.

andai tuan/puan/saudara/saudari sudi membantu, bantuan bolehlah dimasukkan ke dalam akaun saya di bawah ini.
MAYBANK:-163082029684
CIMB BANK:- 0815-0000514-209
AMBANK:- 184-001-008596-4

akaun tersebut dibawah nama saya, zulruhafiz fariq bin zulkifli.
terima kasih kerana sudi meluangkan sedikit masa membaca e-mel ini.
sekian, wassalam.


agak² kalu korang dapat email gini masuk inbox korang..korang cayer tak??
tak tau la naper..me tak cayer arr...huhuhu..me rase org ni saja mengambil kesempetan diatas ketulusan hati rakyat malaysia ni..hehe..so my dear frenz...walau apa pun...korang hati² la ek..kalu korang dapat email gini..pastu korang nak bantu gak..siasat la dulu ek....me just nak share jek email..jangan plak ingat wat ader konspirasi ngat mamat ni plak..tak baik tau..uwaaaaaaaaaaa...

ok la guys...see u on next post..

salam....

2 comments:

deck said...

tulakan... aku mmg susah nak percaya kalau tak tengok dengan mata kepala aku sendiri tapi dalam hati pun kesian gak... nak bantu?.... emmm.... :)

Anonymous said...

skunk ni..banyak cara org tipu org..
kadang kesian kat org yang betul2 perlukan bantuan...
hmmmmm....