Wednesday, August 20, 2008

Testimoni untuk Formula Luar Biasa(FLB)

jom buat duit dari rumah...

ni antara testimoni bagi Formula Luar Biasa...untuk rujukan n panduan korang..percaya atau tidak..itu terpulang...ok???yang ni aku amik dari email bro nizam jutawan FLB...

Berikut adalah antara komen yang saya
terima selepas beberapa minggu mereka
menggunakan sistem FLB Pro!

"Terima kasih Sifu Nizam!Raya tahun ni
saya tarik nafas lega sebab ada duit
extra dari FLB Pro. Sistem anda
memang canggih. Tak perlu pandai sangat
dalam komputer sebab semua sistem dah
tersedia.Yang penting kena promosikan
laman web yang telah diberikan mengikut
kaedah yang telah diajarkan. Selebihnya
semua sistem dah automatik.Tahniah
sekali lagi atas sistem buat duit anda!"
- Norakmar, Lumut

"Macam nak pengsan rasanya apabila saya
menerima email dari maybank2u beritahu
ada RM100, RM200 masuk ke akaun saya
hampir SETIAP HARI! Nizam, tak sia-sia
saya ikut saudara selama ni!" -Syed Akil

"Terima kasih Encik Mohd Nizam.
saya pun tak percaya.......arigato! ;)
Saya akan berusaha unruk mempromosikan
lagi website sayaterima kasih!" -Victoria

"Nizam, terima kasih atas komisen anda.
Syukur.. alhamdulilah" -Ashik

"Wow! RM500 sehari! Macam tak percaya
boleh dapat camni dalam sehari tanpa
keluar peluh. Terima kasih, camnilah
baru semangat!" - Kamal

"Nizam, boleh berikan komisen saya
dalam bentuk cek. Ada bukti bro!" -Honsey


p/s: RM100- RM200 sehari mungkin tak banyak
tetapi ianya boleh menolong kita bayar
ansuran kereta dan rumah. Ledakkan bank
akaun sekarang.

Formula Luar Biasa
;-)

No comments: