Tuesday, August 12, 2008

Formula Luar Biasa


Salam guys,

Mesti korang tertanya2 benda apa yang me post yg kata Rahsia Buat Duit dari umah tu...itulah formula luar biasa tu...apa Formula Luar Biasa ni????Formula Luar Biasa ini adalah salah satu cara korang nak dapatkan duit melalui dunia internet ni..walaupun korang ni takde pun produk nak dijual and tak pandai internet pun... Dun worry..korang akan diajar segala-galanya dalam ni...tapi sedikit modal la kena kuarkan kan... susah nak percaya???takut kena tipu????huhuhu....ni bukan pelaburan internet pun..korang tak perlu risau....insyaAllah...cuma sedikit effort diperlukan.. ;-)

ni me paste testimonial dari salah sorg otai internet bisnes ..saudara Maizul dari Maizul Dot Com..dia pun ader join gak FLB ni..korang bacer dulu..n nilaikan kemudian k???

"Baru-baru aku baru sahaja terima produk pesanan. Produk yang saya maksudkan ialah Formula Luar Biasa Pro. Produk ini adalah ciptaan saudara Mohd Nizam yang terkenal dengan perniagaan mail ordernya. Produk ini, pada bulan Mac ini sahaja telah menjana RM105,305.61.

Oleh kerana sebelum ini saya telah pun memiliki salah satu produk saudara Mohd Nizam ini iaitu 40 Idea Bisnes Gaya Pos. Produk tersebut merupakan salah satu produk sangat laris penjualannya. Saya yakin produk yang telah saya pesan ini mempunyai kualiti dan kaedah pemasaran yang sungguh menarik.Apabila saya mengambil sahaja sampul pos ini, mak ai berat sungguh sampul pos ni. Patut lah pun dalamnya padat dengan produk yang dijanjikan.

Saya yakin pasti anda pernah melihat iklan produk ini di mana-mana iklan google adsense yang dipaparkan. Sebelum saya mendapatkan produk ini di dalam hati saya terdetik jugak mengapa produk terlalu mahal berbanding produk-produk yang terdapat di pasaran dan semakin banyak laman-laman web yang memperkenalkan produk ini.


Setelah saya membacanya barulah saya mengetahui bahawa kandungannya sangat-sangat berharga bagi saya dan ianya berbaloi dengan apa yang telah saya laburkan untuk mendapatkan panduan ini. Penulis sendiri telah menghabiskan ribuan ringgit untuk mendapatkan ilmu dan teknik yang telah diberikan di dalam pakej ini.


Terdapat banyak tajuk yang menarik di dalam FLB PRO. Di antara kandungan yang menarik dan berguna bagi saya di dalam buku ini ialah:
*Bagaimana kaedah mengandakan wang hampir setengah juta menggunakan akaun ASB, (tentu korang pun dah dapat surat dividen ASB yang terbaru ni kan)
*7 cara melepaskan diri daripada pinjaman perumahan,
*Bagaimana membuat surat jualan yang laris seperti Vacum Cleaner menyedut wang.


Sebagai pengedar produk Formula Luar Biasa , Alhamdulillah setakat ini terdapat jualan yang dicatatkan didalam akaun saya. Bagi anda yang ingin mendapatkan laporan percuma ekslusif sila masukkan nama dan alamat email anda untuk mendapatkan laporan percuma di laman web
Formula Luar Biasa "

so korang...tu la sket testi dari otai internet bisnes.. so..apa lagik???jgn tunggu lagik..meh dapatkan dulu laporan rahsia percuma...korang just masukkan email ngan nama..dun worry..bukan spam pun....takkan la aku nak tipu plak...bukan kena bayo pun babe..yg lain terpulang pada korang nak decide pastu..ok???
Jom click Formula Luar Biasa

jumpa lagi pada next post ;-)

Salam guys...

1 comment:

Unknown said...

wah kita sekapl lah..go FLB PRO..
betul macam admin cakap..confirm dapat bayaran kalau rajin dan pandai promosi..my FLB PRO blog di http://shamxo.com