Tuesday, April 12, 2011

Cuppies...Yeay!!!!!

hehehehe....
my 2nd attempt for Oreo Cheese Cuppies and and 1st trial for Coffee Choc Chips Cuppies...
dah promise ngan my dear sis..bila dia dtg nak wat oreo cheese tuk dia...
bila citer kat dear mom..dia pun nak jugak..hehehe..so buat n pack tuk dia skali..hehe

my oreo cheese dalam oven...
 

dah masak n add deco sket ngan buttercream..sangat comot..hehehe..maklumlah tangan tak berseni..hehehe...
actuallynyer..ni pun my 1st time wat buttercream sendirik..huhuhu

my 2nd cuppies...dalam oven..use muffin cup....cuppies punya cup sgt mahal ok!!compare ngan muffin cup..hehehe...i kedekut okayyy..huhuhu

after deco-deco..hehehe..uu help me with those colourful stars

"Ok..put the cuppies in the box...n uu..please send it to mommy... !!" ^0^


HEPI BELATED BESDAY DEAR MOM!!!!!!!

No comments: